Planmanager Flex

Ben jij klaar om in de zorg écht het verschil te maken met een strak georganiseerde flexpool? Als Planmanager Flex krijg je de kans om samen met onze klanten een duurzame en effectieve flexibele schil neer te zetten. Jij zorgt voor structuur, overzicht en beleid, en je geeft leiding aan het team van planners. Van GGZ tot ouderenzorg. Jij maakt impact.

32-40 uur
Nijmegen
€3.751 – €5.996
Sportbudget van €40 per maand
Persoonlijk ontwikkelbudget van €1500 per jaar

Dit ben jij!

  • Strategisch denker met ervaring in planning en capaciteitsmanagement in de zorg

  • Minimaal 6 jaar ervaring in soortgelijk werk in de zorg sector

  • Je hebt een duidelijke visie op hoe flexpools optimaal georganiseerd worden

  • Je schakelt makkelijk met MT en directie en hebt stevige advieskracht

Jouw baan

Als Planmanager Flex ben jij de verkeersleider die het drukke kruispunt van zorgvraag en personele capaciteit soepel laat verlopen. Jij zet een flexpool op en zorgt dat deze optimaal functioneert. Dat doe je steeds op opdrachtbasis bij onze klanten in de zorg. Zodra de flexpool stevig staat en de organisatie zelfstandig verder kan, ga jij door naar een nieuwe uitdaging bij een andere klant.

De inhoud van jouw rol verschilt per opdracht en per organisatie. Soms werk je alleen, soms samen met een team van planners. Het kan zijn dat je daarbij een leidinggevende rol hebt, maar dat hoeft niet altijd. Je zorgt dat de formatie klopt, de roosters aansluiten op de zorgvraag en iedereen weet waar hij of zij verantwoordelijk voor is. Elke opdracht is weer anders. Het kan ook zomaar zijn dat je niet alleen naar flex kijkt, maar ook naar een breder rooster- en planbeleid, bijvoorbeeld rondom vakantie of inzetbaarheid.

Daarnaast schrijf je beleid. Denk hierbij aan hoe de flexpool is georganiseerd, wie waarvoor verantwoordelijk is, hoe beloning geregeld wordt en met welk systeem gewerkt wordt. Je helpt organisaties ook op gang bij vraagstukken rondom financiële doorbelasting. En niet te vergeten: het volgen van ontwikkelingen in wet- en regelgeving en cao’s en vertaal je die naar praktische aanpassingen in beleid en planning. Zo bied je duidelijkheid, structuur en een stevige basis waar klanten jarenlang op kunnen bouwen.
En je staat er natuurlijk niet alleen voor. Op ons kantoor in Nijmegen vind je collega’s die óók bezig zijn met flexpoolprojecten. Met jouw expertise coach je hen en je hebt altijd sparringpartners om ideeën tegenaan te houden. Samen tillen we flexmanagement naar een niveau waar zelfs de lastigste roosters soepel in elkaar vallen.

Wat je in de praktijk gaat doen? Denk onder andere aan:
Check Icon

Opzetten en organiseren van flexpools bij zorgorganisaties

Check Icon

Maken van formatieberekeningen en vertalen naar rooster- en planningsprocessen

Check Icon

Schrijven en implementeren van beleid rondom flexinzet en planning

Check Icon

Adviseren van management en directie over optimale inzetbaarheid

Check Icon

Meedenken over vraagstukken rondom financiële doorbelasting en organisaties hierin op weg helpen

Check Icon

Volgen van wet- en regelgeving en cao-wijzigingen en deze vertalen naar beleid en planning

Check Icon

Werken aan breder rooster- en planbeleid, zoals vakantieplanning en inzetbaarheid

Check Icon

Werven en borgen van de juiste professionals voor de flexpool

Collega's aan het woord

  • "Doordat je wisselt tussen diverse klanten en projecten blijft het elke keer weer uitdagend."

    - Tom, Senior Recruitment Adviseur

  • " 1 team, 1 taak. Samen werken we aan het succes van zowel onze klanten als onze eigen organisatie. Daar krijg ik energie van!"

    - Cora, Recruitment Adviseur

Dit bieden wij jou

Check Icon

De keuze om bij ons in loondienst te komen of als zzp’er opdrachten uit te voeren

Check Icon

ZZP: uurtarief in overleg

Check Icon

Loondienst: Salaris tussen € 3.751 en € 5.996 b.p.m. op basis van 40 uur en onderstaande arbeidsvoorwaarden.

Check Icon

Jaarlijks een aantrekkelijke teambonus als beloning voor gezamenlijke successen

Check Icon

Persoonlijk ontwikkelbudget van € 1.500 per jaar

Check Icon

Sportbudget van €40 per maand

Check Icon

26 vakantiedagen per jaar

Check Icon

MacBook en iPhone, of alternatieven

Check Icon

Lease auto – Skoda Kamiq

Check Icon

Uitstekende pensioenregeling

Check Icon

Flexibiliteit in waar je werkt: bij de klant, thuis of op ons kantoor in Nijmegen

Check Icon

Projecten waarin je echt verschil maakt

Check Icon

Een omgeving waar we elkaar uitdagen én versterken

Dit breng jij mee

Check Icon

Minimaal 6 jaar ervaring in planning/capaciteitsmanagement, waarvan een groot deel in de zorg

Check Icon

Ervaring met leidinggeven aan planners en het maken van formatieberekeningen

Check Icon

Ervaring met beleidsontwikkeling en implementatie rondom flexinzet

Check Icon

32 – 40 uur per week beschikbaar

Check Icon

Je durft het voortouw te nemen en weet mensen te overtuigen

Check Icon

Je schakelt makkelijk op verschillende niveaus binnen een organisatie

Dit zijn wij

Aan onze bedrijfsnaam kan je het vast wel raden, wij staan voor recruitmentvernieuwing en houden van actie! Wij willen impact maken – op recruitment, op werkgeversmerken en op hoe organisaties talent aantrekken. Dat doen we niet alleen met slimme ideeën, maar vooral met een club mensen die barst van de energie, creativiteit en nieuwsgierigheid.
We hebben een gezellige mix van recruiters, talentsourcers en marketeers. Juist door onze verschillende achtergronden staan we sterker. We gaan niet zomaar voor de gebaande weg, maar durven met nieuwe ideeën te komen en omarmen deze. Ons team bestaat inmiddels uit zo’n 30 collega’s. Nieuwsgierig wie dat zijn? Kijk vooral eens op onze ‘Over ons’-pagina.
Binnen Recruitment Now hebben we twee teams die elkaar versterken. Ons marketingteam richt zich op Employer Branding, Recruitment Marketing en Arbeidsmarktcommunicatie. Onze recruiters zitten op interim opdrachten bij de klant en bouwen daar aan recruitment van binnenuit. Iedereen vanuit zijn of haar eigen expertise, maar altijd met hetzelfde doel: recruitment verrassend goed maken.
Op ons kantoor in Nijmegen zoeken we elkaar regelmatig op want naast inhoud vinden we verbinding net zo belangrijk. Op kantoor is altijd wel een recruitment of marketingidioot te vinden om mee te sparren, te lachen of gewoon een broodje hete kip mee te scoren.

Klinkt goed? Mooi. Dan zijn we benieuwd naar jouw ideeën, energie en visie. Solliciteer en bouw met ons mee aan de toekomst van recruitment.

Meer weten over deze functie? Willemijn helpt je graag verder!

Algemene voorwaarden

Design en realisatie door Dashed